Satys-Fact

Satys-Fact heeft als doel het feedbackproces van organisaties te verbeteren door feedback geven snel, toegankelijk en leuk te maken. Hiervoor ontwikkelen we meerdere tools om in diverse contexten feedback te verzamelen. Naast de feedback-tools bieden we ondersteuning bij het optimaal inrichten van het feedbackproces. Hierbij kunt u denken aan ondersteuning bij het opstellen van goede vragen, het installeren van een feedbacktool, en het analyseren en terugkoppelen van de resultaten. Satys-Fact werkt veel met gepersonaliseerde feedback-zuilen, waarmee klanttevredenheid en klantbehoefte snel en gemakkelijk gemeten kunnen worden.
Het verzamelen van klantdata levert inzicht op in de klanttevredenheid en laat zien waar kansen om te verbeteren liggen. Luisteren en handelen naar feedback van de klant is belangrijk voor het opbouwen van een goede relatie met de klant.
Satys-Fact helpt bedrijven als de Rabobank, Eurest (het cateringbedrijf van de Hanzehogeschool), EY (voorheen Ernst & Young), het UMCG, de Hanzehogeschool, en diverse winkelcentra en supermarkten.

www.satysfact.nl